(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2013. április 3., szerda

kontroll

Ma végre eljutottam pedikűrbe,már nagyon rámfért,sőt pénteken mehetek Tündihez manikűrbe,holnap 9 kor meg fodrász,a fejem... inkább nem mondok róla semmit!szóval rámfér az is!

11 körül voltam hivatalos ma GÁBOR BEÁTA DOKTORNŐNÉL,aki majdnem a távozás mezejére lépett,ügyelt szegényem tegnap este!meg volt velem elégedve,én pedzegettem a jövő heti munkába állást,de gondolom a mai laboreredményektől függ!Hasmenésem megmaradt és a kezemen még látszanak a kiütések,de erőnlétem jobb!Vissza kell vennem az eddigi gyogyijaimat,kivéve a Meforalt,a Brinaldix már nagyon hiányzott,naná csak 1/2 szem van itthon,így mehetek be Annához érte,de nem baj!Holnap meg remélem már a táppénzes papíromért tudok bemenni hozzá!

Tegnap megvolt dr. Gayer Tibor bácsi temetése,csak 2x estem össze majdnem,de egyszer a szék,1x apu mentett meg!

Pankának ma elkezdődött a suli!megkapta szülinapra álmai bicaját,kipróbálni nagyon nem tudta,mert szakad(t) a hó,mikor lesz már tavaaaaaaaaaaaaasz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése