(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2013. április 17., szerda

12 éve

Tanultam,de már nem éreztem jól magam!másnap lett volna a főiskola utolsó vizsgája a diplomavédés előtt!

Aztán már nem tudtam tanulni,10 percenként néztem az órám,amikor jött a fájás!4körül szóltam anyunak,hogy ez van,Panka kifelé készülődik,ő szólt dr. HORVÁTH BOLDIZSÁRNAK,aki megfordult és visszaindult a kórházba,kb. egyszerre értünk oda,megvizsgált,az nem volt kellemes,vizelet,RR rendben volt,méhszáj egy ujjbegynyire volt nyitva,de már nem engedett haza,megbeszéltük,ha nem indul be,1 körül lesz 1 ctg és reggel találkozunk,majd felküldött ctg-re,ami különösebb fájástevékenységet nem mutatott,így mehettem a patológiára!elfoglaltam az ágyam és próbáltam pihenni,elment a nyákdugó is,közben felhívtuk Ottit,de mondtam,maradjon még otthon!f1 körül mondtam a szülésznőnek,hogy 1kor ctg-re kell mennem és fájásaim is megvannak,megvizsgált,változás nem volt,felmentem ctg-re,ami kimutatta a fájásaimat a szülésznő legnagyobb meglepetésére,lementünk a szobámba,megnyugodtam és reggelig aludtam!

Folyt. köv. a nagy napon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése