(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2013. április 5., péntek

gyógyult

Ugyan nem tudjuk miből,de meggyógyultam,kihasználva a szabad hetem,javuló vérképem,elmentem kedvenc pedikűrös-manikűrös Tündimhez,ő rendbe rakott, szép francia körmeim lettek!tegnap meg Erikámat látogattam meg,ő a fejemet tette rendbe!egyvalami maradt ki,de ami késik,nem múlik,hétfőn 5 kor megyünk Orsihoz bundanyírásra,festésre,Panka meg arckezelésre!

Gyönyörű körmömmel elsétáltam háziorvosomhoz,dr. OROSZ ANNÁhoz,Zsuzsinak odaadtam a leleteimet,beírta,kértem 2 receptet,majd elkértem a táppénzespapírjaimat,igen,hétfőtől munkaképes vagyok!rögtön éjjel kezdek,bele a lecsóba!Szövettanjaim mind negatívok,tehát a fertőzés okozta az egészet!Még vannak folyamatban leleteim,laborok,azok még 6-8 hét,míg elkészülnek!

Pankának holnap suli,vasárnap teniszverseny!

hipppijéééééééé!éljenek a dolgos hetek!

1 megjegyzés: