(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2013. április 18., csütörtök

12 éve

ott hagytam abba,hogy reggelig aludtam,8 kor felmentünk a szülőszobára,előkészítés nem volt semmi,a szülésznők ismerősök voltak szerencsére!
Tök zárt méhszájról indultunk,aztán bejöhetett Otti,szegényt meglátva ott röhögtem először,2 nappal húsvét után voltunk,az én 58 kilós uramra csak xxxl-es zöld ruci jutott,tehát a gatyamadzagjába kapaszkodva vajúdtam,ha elengedtem,lecsúszott róla!
Kaptam oxitocint,és gyönyörűen tágultam,majd a burok állt,így megrepesztette Boldizsár,és meglepően kevés víz távozott,holott a mennyiségével nem volt gond!11re teljesen kitágultam,de panka nagyon magasan volt,így azt mondta,ha 1 óra múlva se változik,sectio!Aztán visszajött 15 perc múlva,helyzet változatlan maradt,így előkészítés secálásra,elaltattak és a VILÁG LEGGYÖNYÖRŰBB KIS/NAGYLÁNYA 11.50 kor 3100g-mal,48 cm-rel megszületett 2001.04.18-án!
Én csak este láthattam,másnap reggelig feküdnöm kellett!
Világ legszebb napja nekem ez a nap!
Hogy milyen a 12 éves?későbbi posztban leírom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése