(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2010. október 23., szombat

napok

bosszús vagyok!apa leendő állása füstbe ment terv,ill. szinte biztos,hogy 1-vel nem tud kezdeni!utáááááááááááálom az ilyent!

szerdán megvolt a varratszedés,nem fájt,na jó minimálisat,pedig a vadállat szájsebész után felkészültem,hogy fájni fog!készültünk neki,könyvvel és rárakva borítékba pénzt,és úgy volt egybecsomagolva a dolog!de sejthetett valamit,mert kibontotta,és visszaadta a borítékot!nem tudtam neki odaadni!vannak még rendes emberek!aztán felkerestem Zsanettet,akivel egyszerre feküdtünk be,csak neki rad. emlőműtétje volt daganat miatt,már jól van,aznao ment haza!kap még kezeléseket,de nagyon bizakodó!én meg nagyon szurkolok neki!Utána megkerestem az altatódoktornőt,neki már nem adtam esélyt,hogy előttem bontsa ki,így taxival hazamentem gyors!

Héten már 5x voltam nyaki és gerinctornán,és 3x masszázson(masszőrsrác h-k táppénzen volt),nagyon jóóóóóóóó mindkettő,sztem egy baj van,10 nem lesz elég egyikből sem,főleg,hogy jövő héten már melózom mellette!de már nem recseg-ropog annyit,az szent igaz!

Tegnap véget ért a táppénzem a rendelőben,így hétfőtől újra meló,mentőknél még szerdáig táppénzen leszek,és 1-én megyek először!

csók mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Szia drága! Végre megleltetelk! Egy másik blogon kersztül! Jó,jó,tudom,elküldted az új címedet,de én balga szamár,elvesztettem. Szóval,örülök,hogy túl vagy a műtéten, de milyenen is? Légyszi,írd le nekem a blogombe!
    És már rengeteget fogytál-nagyon nagyon,őszintén gratulálok neked! Ölellek♥

    VálaszTörlés