(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2010. október 14., csütörtök

műtét

Tegnap 7re jött Édesanyám,aki befuvarozott a kórházhoz,bementünk,pont ismik voltak a felvételin,így gyors f8 kor már az osztályon voltam,kis naiv...jöttek,hogy csak d kategóriás álló helyeik vannak pillanatnyilag,majd ha valaki hazamegy,akkor kapok ágyat,mondtam okés,de azért remélem nem állásból megyek a műtőasztalra8:
nem sikerült,f10 kor kaptam egy ágyat a 202/2-es helyre,és vártam,vártam,és vártam csak!végül 11.50 kor hallottam,hogy Baldaufnét vihetik,na mondom akkor wc-re ki,onnan teló anyunak,hogy csörgesse körbe a bandát,átöltöztem egy kék semmibe,és már vittek is,wc előtt kaptam 2 dormicum tbl-t,ami kiütött rendesen,még arra emlékszem,hogy taliztam szemészet főnővérével(barinőm),meg a fiúk örültek,hogy a borotválást ügyesen megoldottam magam,ill. hogy Rozika mondta,hogy másszak át az ágyra,és innen se kép,se hang!f4 felé tértem magamhoz a szobámban,még csöpögött az infi,aztán filmszakadás megint!5 körül jöttek esti gyogyikkal,fájdalomcsillapítókkal,én meg közöltem,hogy most van az ideje felkelnem,és a wc-t meglátogatni,nem volt ellene kifogásuk,onnantól már kaptam teát és mehettem egyedül ,ki!6 körül jöttek anyumék,hoztak kispárnát,meg Pankát
Az éjjel nyugiban telt 3/4 9 felé elaludtunk,és éjfélkor felébredtem,mint aki kialudta magát,de vissza tudtam aludni 4.15 ig,majd 5ig,akkor jött a takarítónő és egyéb nyalánkságok!Köztük beatdam magamnak a thrombosis elleni szurit is,életemben először!
3. nekifutásra kaptam reggelit,közben mentem kötözésre,és apu jött is értem,9 körül már itthon is voltam!ma még pihenek,aztán holnaptól kicsit többet mozgok!varratszedés szerdán reggel 8 kor!
köszönöm mindenkinek aki szurkolt

7 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy minden rendben van veled!!!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy túl vagy rajta♥

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy jól ment minden. Gyors gyógyulást!!!

    VálaszTörlés
  4. Azta, most akkor jól kialudtad magad :)))
    További panaszmentes gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Gyors gyógyulást kívánok! Na azért csak vigyázz magadra nagyon!

    VálaszTörlés
  6. Mielőbbi, gyors gyógyulást kívánok!!

    VálaszTörlés