(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2010. október 10., vasárnap

itthon

mai súly:83.2 kila,azaz -2.2 kila ment le bent,kicsit többet vártam,de,ne legyek telhetetlen!:)))

Tegnap szabadulásom után beszabadultunk a Pólusba,ott összehoztunk egy talit fanni5-tel,mert hiába vittem el egy csomó cuccot neki,mikor nálunk volt,elfelejtettem odaadani!aztán ebédeltünk ott,majd vettem egy Timex órát(világítása már nemműködik),de egyébként szuper,aztán megvettük kari ajándékunkat,kicsit előre,1 toshiba 3 GB os laptopot,most arról nyomom épp:)))meg Pankának egy bárrányt,végén láttuk,hogy a Budmilba akciók vannak,így vettem egy 44-es!!!!! méretű melegítőt!nagyon lánykoromban hordtam ekkorát!:)))hazafelé a törökbálinti Cora felé vettük az irányt,ott már csak a mindennapi élethez szükséges dolgokat vásároltuk,meg tankoltunk!fél7 felé értünk haza,hullafáradtan!Panka gyüliben volt anyósékkal,így kipihentük magunkat az este!

Panka ügyeskedett a suliban,térde is alakul,holnap fogadóóra!
Hétfő,kedd meló,szerdán viszérműtét!

Millió puszi mindenkinek!szuszi:o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése