(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2010. július 20., kedd

ma

mivel már szabin vagyok,úgy gondoltam,sőt Piroska is úgy gondolta,hogy itt az idő,néhány orvost végigjárnom!
Reggel voltam vérvételen,korai ciklusban,ma 3/4 5 re meg mélyvénás uh-ra kellett mennem,annak eldöntésére,hogy meg tudja-e operálni augusztus végén egyszerre mk. lábamon a visszereket Nagypista,alias dr. Nagy István,de kölyökgólya korom óta ő Nagypista:)))
UH:gracilis mélyvénák miatt opusig kompressziós harisnya viselése,opusnak kontraindikációja nincs.
Anyu visszaviszi nagypistához hétfőn a leleteket,és akkor már meg fogja mondani,mikor lesz a műtét,én meg már Pesten leszek bogyókámmal.
Csütörtökön Pankával allergológia
Panka tábort nagyon élvezi,tegnap barinője hozta haza,mintha kisdisznót kaptam volna vissza!:)))
Lényeg,szereti és élvezi

1 megjegyzés:

  1. Juj...anyám nagyon szorítok hogy mindnen okés legyen...hát nem irigyellek a műtét miatt, de uyge vannak dolgok amiken túl kell lenni...kívánom mihamarabb úgy legyél vele!

    VálaszTörlés