(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2010. július 22., csütörtök

Allergológia

Ma ide voltunk hivatalosak,Panka több mindenre volt allergiás,gondoltam 1 dologra,ami megkönnyítené az anyagi életünket,de szerencsére nem jött össze!
Doktornőre csupán 1 órát vártunk,3 helyett 4-re jött,de közben kiderült nem volt beutalónk,így kissé bonyodalmasan,de sikerült a gyerekorvostól naplósorszámot kérnünk,meg szerencsére anyu rendelője mellett van az allergológia,így kifeküdtünk ott,és ment a ventilátor!
Drnőt egyszer láttam eddig,amikor az ügyeletre férjének hozott ebédet,de agyon kedves volt,elmondtam az előzményeket,majd mint sejtettem,átküldött légzésfunkcióra,és allergiatesztre,azt már csak halkan tenném hozzá,hogy ezt az 1 órában már rég megcsinálhatták volna,de csak orvos kérheti8:hurrá:)))na átbattyogtunk zsebkenydőnyi helyen vártunk 10 percet,majd bementünk,felrakta a sorokat,és 15 percet vártunk volna,ha eszébe nem jut,hogy a lószőrt elfelejtette,így fél órát ültünk ott,közben segítettem szegény asszisztens csajnak,mértem a gyerekeket,majd leolvasta,hogy tollra,és porra+,megcsinálta a légzésfunkciót,és mehettünk vissza anyuhoz!na allergiaeredményt meglátva,láttam,esélyem sincs kérni ama bizonyost,így mondtam anyunak,mehetünk haza!behívott minket a doktornő,megnézte a légzésfunkciót,eltérést látott rajta,éééééééééééééééééés
nem fogjátok elhinni újra vissz a katlanba,Pankának most kellett Ventolint fújnia,majd újabb 20 perc várakozás után újra légzésfunkció,na sűrű elnézések közepette visszavonultunk anyu rendelőjébe,ahol ment a venti,és kinyúltunk újból,megvártuk a 20 percet,visszamentünk,közben anyu megjött a Mcis kajával,fújás sokkal jobb lett,így leültünk,és vártunk,és vártunk,és vártunk,nem szóltak a lf-ből,hogy végeztünk8:Panka közben benyomta a kaját,végre észrevettek minket,kérdezte a drnő,hogy nincs-e asztmás panasza,mennyire terhelhető,mondom tegnap úszott 1200m-t,heti 4x teniszezik,nincs baja!mondja akkor nem kell állandó gyógyszer,sz.e kap Ventolint,fél év múlva lf kontroll!mindezt elmondta anyumnak,és mehettünk is!6 kor mentünk ki a rendelőből,utána még elmentek úszni anyuval!

1 megjegyzés:

  1. Na nem volt egyszerű menet...de ez van...a lényeg hogy legyen jól Panka!

    VálaszTörlés