(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2010. július 3., szombat

hét

súly:újra:87.7 kicsit több volt,de bekeményítettem újra:)))

Apánk délutános volt,így nem láttuk sokat!

Én 2. egyedüli hetem a rendelőben,voltak izgalmak,de legalább nem unatkoztam!ügyelni is mentem megyek a héten,remélem már lesz net!A balesetemet még mindig nem ismerték el munkahelyinek,még mindig kértek tőlem pénteken hiánypótlást:(((tököm elegem van,alig kaptam pénzt a hónapban!

Panka a héten tenisztáborozott,nagyon élvezte,jó dolguk volt nekik,csak nagyon meleg volt,de inkább,mint hideg legyen:)))Gyermekemet csak egész közelről és a hangjáról lehetett felismerni,mert sárcsomót kaptam vissza délutánonként,csütörtökön gyerekem megszervezte,hogy barinőjét is vigyük el a strandra,így 3-ban mentünk!azt elfelejtették mondani,hogy verónak lövése nincs az úszásról8:

Kedden anyuval elmentünk bevásárolni nekem a Vögelébe,vettünk és fizettünk 1 csomót8:Szerdán anyós ment Pankáért,mi meg anyuval Egis vacsira mentünk a Tóvendéglőbe!1/47 től 2 órás fejtágítás volt,utána kaptunk csak kaját,mindenkinek kopogott a szeme már:)))Ma megünnepeltük Otti névnapját a Vadászban,anyósékkal,alig bírtunk felkelni a székről,annyit ettünk!

Tegnap ezer éves,még gyerekkoromból ismert gyerekdoktronő ügyelt,akivel dumcsiztunk,és rákérdeztem a kullancsoltásra,kiderült,Pankának tavaly kellett volna kapnia 1 ismétlőt,mert az alapoltások(4) után az első ismétlőt levitték 5-ről 3 évre!!figyeljetek ti is rá!Így felírt Pankának kettőt,és hétfőn amikor ügyel,be is adja!Köszönöm,Gyöngyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése