(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2016. június 22., szerda

beíratkozozott

Ő először,de közösen már 4x!bölcsi,ovi,általános iskola és most a gimnázium!
Izgalommal telve ma reggel f8 kor útnak indultunk városunk patináns gimnáziumába,(Szombathelyi Nagy Lajos Gimnázium) ahova a húgom is járt.
Megvártuk barátnőjét és együtt bementünk az iskolába,itt külön váltak útjaink ő elment először németet,majd angol szintfelmérőt írni!Mi bementünk a kijelölt osztályterembe,leültünk,jött a testnevelő mk. vezetője,mert leendő ofőnk EB-n van jutalomból az eddigi osztályából,valamin nyerték!
Leendő ofőnk Édesapja volt a szakközépinkolánk igazgatóhelyettese,karnagyunk,5 évig jártam hozzá énekkarba!Fantasztikus ember,tanár volt!Bízom benne,fia a nyomdokába lépett.
Névsorba ment a beíratkozás,meglepődtem Panka 3. a névsorban,mindig 1. volt! :D na de ez legyen a legnagyobb gondunk!Kaptunk tájékoztatót biztosításról,menzáról,gólyanapról,közösségi szolgálatról,begyűjtötték a biziket,meg a fénymásolt iratokat és kész voltunk!Megvártam Veróékat,ő a legutolsó a névsorban,majd bevittük a diákigazolványigénylőlapot a titkárságra és kész voltunk!
Közben leszállingóztak németről akik írtak,Panka nem,mivel ő ugyanott írta az angolt,így adtam Verónak pénzt,mert csatangoltak a városban még.
Mi meg hazajöttünk,beszélgettünk egy sort és pihentem masszázsig.
Panka azt mondta,nehéz volt mindkettő,de írt mindenhova!Majd kiderül,de az se lenne baj,ha kezdő csoportba kerülne mk. nyelvből,Veró sajnos német helyett franciát fog tanulni,Pankát nem bírtam rábeszélni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése