(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2016. június 16., csütörtök

Általános Iskola

Elmondhatom,befejezte Panka gyönyörű eredménnyel!Tegnap de. búcsúztató volt,elbúcsúztak osztályfőnöktől,minden tőlük tanító tanároktól!azt hittem,elsírtam minden könnyem,de a gyerekek és a tanítók is!
Utána legkedvesebb barátnőmékkel elmentünk ebédelni kedvenc Vadász éttermünkbe,beszélgettünk,finomat ettünk!
6 kor volt az évzáró,ismét hozta Igazgató Úr a fornáját,Ochomacho frontemberével toboltunk a nekem így jó számra!után az osztályteremben megkaptuk a bizit,elbúcsúzott az osztályfőnök,na itt sírtam el a maradék könnyeimet!
Utána anyuék,anyósomék jöttek hozzánk,megköszöntöttük papát,ettünk,ittunk,beszélgettünk!
Lesz még folytatása,19 fővel,tágabb család,bajaiakon kívül mindenki ebédelünk a Gödörben,sajnos a Vadászban már nem volt hely,pedig április közepén foglaltam le a tegnapot is!
És igen,sikerült a bizit beraknom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése