(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2012. november 17., szombat

tetkóóóó :)))

Lehet nem vagyok százas,nincs elég varrás a lábamon,még levetettem ma 4 anyajegyet a hátamról,így ott is van 4 varrat!

Szerda délben varratszedés a térdemből,aztán vagy munka és énekkar között,vagy énekkar után sebészkontroll!

De a leglényegesebb,hétfőn munkaaaaaa!Tudom,más hónapokig van térdműtét után táppénten,de én tökéletesen jól vagyok,ülő munkát végzem és megbeszéltük a főnökömmel,hogy nem fogok ugrálni ajtót nyitni,szóval,remélem minden rendben lesz!már csak azt kell kigolyóznom,hogy ne cipeljenek kocsival,hanem mehessek a dongómon,de max. szerdáig bevállaloma kocsiztatást!

Panka ma életében először miniteniszbajnokságon bíró volt,nagyon ügyesen helytállt és én is dícséretet kaptam,mert adogattam az érmeket,okleveleket és én írtam meg őket a kicsiknél!

Apánk ma ment munkatársaival bulizni,mondtam későn érjen haza,sajnos nagyon ritkán megy el itthonról,én küldöm rendszeresen!

1 megjegyzés:

  1. Nem szeretek ide írni,mert néha sokadszorra sem találom el a biztonsági kódot...de látom a chatbox-ba meg csupa dinnye írogat...de azért olvaslak ám!

    VálaszTörlés