(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2012. november 12., hétfő

műtét

8-án reggel f8 helyett 10 perc késéssel megérkeztünk Anyukámmal a sárvári kórházba,ennek annyi a jelentősége,hogy azzal a fordulattal mehettünk tovább a rendelőintézetbe,mert kiderült,ott kellene lennünk mér 15 perce!megtaláltuk,még parkolóhely is volt,felmentünk az emeletre,ott megláttam az ápolási igazgatónőt,aki a főiskolán csoporttársam is volt,Henit,aki felvett,elmondta,hogy 1. leszek,bekísért a szobánkba,(3 ágyas,jól felszerelt,csak TV hiányzott belőle),és már kaptam is a bogyómat,közben elpakoltam,elküldtem anyut,beszélgettem félkómásan Jutka szobatársammal,őneki a j. térdét műtötte dr. HORVÁTH SÁNDOR,f10 kor vittek be a műtőbe,11kor hoztak ki,ismét gond nélkül ébredtem,aludtam egy nagyot,közben írtam pár sms-t,délben visszahozták Jutkát,akkor elmondta a doktor,hogy veleszületett szalagmegvastagodásom és csontkinővésem volt,ezeket kiszedte,benne hagyott 1 drént,amit majd szombat késődélelőtt jön kiszedni hozzánk!(na,ilyet se pipáltam még!)kivételesen tudtam pisilni ágytálba,legnagyobb félelmem ez volt,estefelé hoztak vacsorát,naná mézet,amit nem szeretek,de megettem!9 kor feküdtünk le,éjfélig aludtunk,amikor szólt a 3. szobatársunk,aki cukros volt,hogy nincs jól,így megkerestem a nővérhívógombot,és bő fél órát ébren voltunk,majd n6ig alukáltunk!
7 körül nekiálltam pakolni,félig felöltözni,mert zoknit apu hozott,én kompressziós zokniba jöttem,átadtam heniéknek a kis csomagokat,elbúcsúztunk és anyuékhoz mentem a pénteki napot ott töltöttem,nagyon jó volt,köszi Mama!
Szombat f9 körül értem haza,könnyebben másztam meg az 1. emeletet,mint ahogy gondoltam!11 kor megjött DR. HORVÁTH SÁNDOR,leszedte a kötést,amin ott fityegett a drén,így csak átkötötte,megmutatta a gyógytornát,amit készítettünk nem fogadta el és megbeszéltük a szerdai randninkat már a MÁV rendelőben!
Nagyon nem vagyok az elfekvő,kiszolgálandó típus,így nagyon nehezen viselem a helyzetet,ugyanis napi 23 órában feküdnöm kell a b.  behajlított térdem alá nagypárnát kell raknom a hosszabbik oldalán!csak enni,mosakodni kelek fel,meg reggel pankámat el kell indítanom a suliba!még adogatom 6 napig a véralvadásgátló szurimat és naná piroska is befigyel:(((
Szombat v. vasárnapra számolom a varratszedést és megpróbálom vele megbeszélni a melót,ha hoznak-visznek kocsival és ott is tudom polcolni a lábam,bízom benne sikerül,táppénz karácsony előtt nagyon tuti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése