(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2012. augusztus 3., péntek

nyár

Megvolt a nyaralás első felvonása,párommal kettesben voltunk Erdélyországban,fantasztikusan,hiperszuper volt,volt benne sírós viszontlátás-még sírósabb bucsu,halálfélelem,nem túl jó csoport,hosszú buszút,gyönyörű helyek,csodálatos élménydek!Köszönjük,Gábor,immáron harmadszorra!900 kép készült,majd válogatok :-D

még a héten szabin vagyo,gyakorlatilag kettesben vagyunk Pankával,apánk próbálja kipihenni az erdélyi utat,éjfélkor hazaértünk,6-ra ment 12 órázni!jól van,én és a doktornő is megdícsérte nagyon!merjen mindenki lépni,akinél psy. probléma van(nálunk pánikbetegség),visszakaptam az eredeti Férjemet!

Panka?lemértem ajtófélfánál,153 cm magas,46 kiló,tiszta izomcsomó!okos,ügyes,imádnivaló,kicsit kinyílt a szája,mindenről van véleménye,mindig az övé az utolsó szó és IMÁDOM!tegnap strandoltunk,le is égtünk,mint a reichstag!még 1 hónap és 5-es,felsős lesz,el se hiszem!napközit elfelejtjük,órák után szépen hazajön egyedül vagy barátnőjével,hétfő és szerda kivételével én délben itthon vagyok januárig,ez nagy szerencse,addig megszokjuk ezt az új formulát!a fuvolaórákat lestoppoltuk hétfő és csütörtök 5 órára,tenisz szerintem marad a tavalyi!márcsak a szolfézs,énekkar és vöröskereszt órákat kell besakkozni!
Szerdán elutazik nagynénémmel Koppenhágába repcsivel,majd onnan 12 napig hajókáznak az Északi tengeren,majd 19-én érnek haza!közben elkezdtem intézni a diákját és aza utazási kedvezményes igazolványát,mert valahol elhagyta/tuk 8:

Magunknak meg intézem az útlevelünket,mert októberben nagy vágyam/unk teljesül,remélem legalábbis!erről majd ha megtörténik az első befizetés!

csók mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. De jó lesz Pankának!!!
    A diákigazolvány mostanság nem megy gyorsan.
    Pánikbetegség?Visszakaptad az eredeti férjedet?Milyen volt amikor nem volt jól?És mitől lett jól?
    Jó nyarat még!!!

    VálaszTörlés
  2. szi Reni!6 éve,amikor Gran canariára mentünk,visszafordult a repcsi a pilóta hibája miatt,ekkor kezdődött,állandóan hányt,hasmenése volt,bárhova mentünk,nagyon lefogyott!elment tavasszal pszichiáterhez,kapott gyógyszert és azóta semmi ilyen panasza nincs!

    VálaszTörlés