(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2012. augusztus 8., szerda

miért is ne!!!!!!!!!!!!!!!grrrrrrrrrr!

Panka év eleje óta a mai napra készült,hogy elutazik hajókázni keresztanyámmal az Északi tengerre 12 napra!

Vasárnap a strandon már mondta,hogy nagyon fáj a feje,de fájdalomcsillapítóra szépen szűnt,mindez hétfőn is megismétlődött,na itt már paraanyuvá léptem elő,eszembe jutott a meningitis,agydaganat és minden egyéb!kedd reggel torokfájással kelt fel,majd cirka 1 óra múlva hívott,hogy 37,4 a hője!ááááááá,alig kaptam idegbajt!mondtam,hívja fel anyut,én akkor már a talonba kért ab-n gondolkodtam/tunk a doktornővel,anyu felhívott és ugyanerre jutott,így mikor délben hazaértünk én munkából,ő mamától bevette az első szemet,(igen,hallom,meg lehet kövezni,de ki merné elengedni egyedül a gyereket enélkül),így f2 kor papa felvitt minket pestre,természetesen előtte is kapott nurofent,így nem lázasodott be,majd vettünk vacsit,elmentünk Ágihoz,otthagytuk láztalanul,vacsi után újabb ab+nurofen!este 37.7 volt a legmagasabb hője!
hajnali 1/4 4 kor,majd 1/4 óra múlva csörgött a mobilom,hogy jó-e az algoflex a nurofen helyett,de nem volt hőemelkedése sem szerencsére,de azért kértem,"begyógyszerezve" induljon el az útnak!majd 11 után landolnak,akkor hívom őket újra!nehogy egyszerű legyen az életünk!de remélem,az ab és JóIsten segítségével gyorsan átvészeli a betegséget!
Ma Koppenhágába van városnézés és aztán beszállnak a hajóra!

Egyenlőre ennyi,ha van valami írom!


11.05: beszéltem vele,jó a kedve,láztalan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése