(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2010. augusztus 31., kedd

Tanév

ez is elkezdődött,a 3.,eszméletlenül rohan az idő,szomorú smiley:)))Panka mától ill. holnaptól a NYME Bolyai János Gyakorló Ált. Iskola 3.a osztályát fogja koptatni,osztályfőnöke Bakó Zsuzsanna,napközis nevelője ... Adrienn néni lesz!Zsuzsa nénit már a táborban szívünkbe zártuk,reméljük Adrienn néni is bekerül gyorsan!
Évnyitó után találkozott Márti és Kata nénivel,azt az ölelést,bújást amit csináltak öröm volt könnyes szemmel nézni!Furcsa volt,hogy már kis elsőseik vannak,és nem Pankáék!igen,ezt is megértük!
az évnyító fél órás volt a tantermekben ment videóláncról,én gyors eljöttem,és anyuval elszáguldottunk Ágiért(nagynénémért) Rábasömjénbe!
Órarendet még nem tudunk,holnap 3 ofői és 1 matek,1 magyar órájuk lesz!Ablak zsiráfunk eltűnt,mint az a bizonyos szamár,így lehet vissza kell kérnünk Annáéktól!
Egyedül a bizit mi vittük el ma,még kell egy matek-magyar felmérő füzet,1 cs. írólap,tisztasági és uzsonnacucc,ezek már összekészítve+1 váltócipő

Én elkezdtem Vépet,olyan vagyok mint a gólyaf.s a levegőben,csak lézengek,nem bírok korán kelni:)))

Zárom mondókámat,jó éjt mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Az ablakzsiráfot én nagyon szívesen elküldöm, mi egyébként nem használtuk a 4 év során...ha az a kiadás ami nektek kell...azért ne vegyél újat és ne kérd el ha olyannak adtál kölcsön akinek még kell! De komolyan írom ám! És nagyon jó szívvel!

    VálaszTörlés