(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2010. augusztus 3., kedd

tábor 1-2. nap

Tegnap apjának végigsírta a 10 perces utat a táborig,közben telón vígasztaltam,kicsit nehezen ment!
Tanerők helyesek voltak,mondták,ha látják nem megy,szólnak!este 8 felé hívtam őket,vacsinál volt pityergés,de aztán a lányok meg a tanerők átsegítették!telefon mellettem,úgy aldudtam el éjfélkor,f9 felé hívtam megint őket,reggel Bencével szolidaritott,volt kis sírás,de azóta is nyugi lehet,mert nem hívtak!igaz minden telóra ugrom,de bátor kis hősöm van!ha szólnak megyünk érte!
este 8 körül hívom,ha addig nem csörög a telefon!

2 megjegyzés:

  1. egyem is meg, azért még mindig a te kicsi babád:)♥

    VálaszTörlés
  2. Minden okés? Panka jól van a táborban? :) Gondolom te azért frászban vagy a telefioncsörgésekre továbbra is..de nehéz is, hisz az anyukák már csak ilyenek:)

    VálaszTörlés