(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2017. január 15., vasárnap

jég

Örök tanulság,aki nem tud,ne menjen a jégre!

Na én csütörtök reggel nagy elánnal elindultam haza a munkából motorral,a kórház sarkáig nem jutottam,akkorát csúsztam,mint állat!

Kollégáim nem kis meglepetésére,megjelentem mentővel a lelépésem után 15 perccel!
Először azt hittem átment rajtam az úthenger,levegőt sem kaptam,j.tenyeremen lement a plezúr,szemügémen van 3 csík,de amit tudtam,az az,hogy a bal térdem nem fér el a gatyámba és iszonyatosan fáj!
Kaptam egy ülőszéket,nem mondom,hogy jó választás volt,mert nem tudtam behajlítani a lábam és a másikkal kellett tartanom,de röntgen után kiderült nincs törés és a vérömleny is az izületen kívül van,drága jó Sándor dr. rám való tekintettel 15 ml vért lecsapolt belőle,amitől megkönnyebbültem és elkezdtem szervezni a hazajutást!

Nem volt egyszerű,Ottit nem akartam,mert Neodolpass infúziót kap a hátára,táppénzen van,mamát hiába hívtam,lemerült a telefonja,otthoni meg nem jutott eszembe,volt munkatársam hívtam,aki helyettesített,így kilőve,apu felvette,ő Pesten!így nem maradt más,Otti felkelteni az ágyból és értem jött!

Most szúrom magam,pihenek,jegelem,felpolcolom,kezemet körömvirágkrémezem,amellett amennyit tudok fent vagyok,ma már mostam,teregettem,de anyósomhoz nem másztam fel a 4-re!

Kontrollra kedden megyek,én nem nagyon látom,hogy csökkenne a haematoma mérete,de jövő vasárnap éjjel már dolgozni akarok menni!

Jövő héten írok az első gimis biziről,elöljáróban,nagyon jó lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése