(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2016. augusztus 23., kedd

Itt van (mindjárt) az ősz,itt van újra...

Lassan vége a nyárnak!
Igazából talán nyár sem volt,nem voltunk 3-ban sehol,voltak lopott napjaink kettesben Ottival,nagyon jó volt,de Panak mozgalmas nyrához csak asszisztáltam!Ő élte a tinik nem mondanám,megszokott életét!Idén a nyár a teniszről,kondiről és a motorozásról,barátnőzésről szólt!
Nagyon önálló,már csak bejelenti,kivel és merre megy,nem igényli a társaságunkat,inkább kortársaiét!Egyik szemem sír,másik nevet!Nehéz elengedni egyre jobban!
Jövő héten kezdődik a középiskola,tankonyvek/tankönyvcsekk még sehol,31-én gólyanapjuk lesz,amit már nagyon vár,készül a sulira!
Héten 2x elment matekozni,ráfér,szeptembertől is megtaláltuk a tanárurat,aki segíteni fogja őt a matematika rejtelmeinek útvesztőjében!Egyikünk se gimit végzett,így tuti gyorsan kifogna rajtunk!
Jövő nyár a nyelvé és a nyelvvizsgáé lesz!
Okt.31-én elmegyünk 3-ban Gyulára 5 pnapra pihizni,már nagyon várom,akkor lesz a 2 hetes "nyári" szabim is,mert ekkor lett volna tervezetten a térdműtét,de csúsztatjuk még 3 évet tuti!

Apa (másik)foga ismét letört,most sok hetes procedúra helyett most egyszerűen csak fel kellett építeni a régesrég gyökérkezelt fogat,olcsóbban is megúsztuk szerencsére,de azért nem jött jókor sulikezdés előtt!

Rólam?szokásos,meló,meló,meló ezerrel!Egy éjjelt dolgoztam kint ismét a Triage pultban,jó volt!Előtte napon Selmec rendelő kivonult kávézni az Africaféba,2 olyan barátnővel,akivel nem gondoltam volna évekkel ezelőtt,hogy barátnők leszünk,de 2 csodálatos lány barátságát találtam meg!Ehhez igaz sajnos baleset,betegség kellett,de a lényegen nem változtat!Köszönöm Betti,Móni

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS a legnagyobb hír,hugicám júliusban férjhez megy és az egyházi szertartáson én leszek a tanu!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése