(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2014. október 4., szombat

7. osztály

Mindig mondják,a páratlan osztályok nehezebbek,de a 7!!!ilyent még nem pipáltam!az osztály jótanuló fele is keményen rontott,rengetegen rengeteget,DE Panka azon pár ember közé tartozik közülük,akik nem,eddig 1 4-e van,többi mind 5!Nem egyszerű,mindennap 8-9 között már én mondom,hogy elég volt a tanulásból,ki kell pihennie magát,de még reggel is ismétel!
4 új tantárgyuk van,biosz-föci nem új igazából,csak külön szedték a természetismeretet,ráadásul a bioszt az ofő tartja!
Fizikából múlt héten írtak dogát,Balázs bácsit és a fizikát is szereti,remélem ez így is marad!
Kémiából a múlt heti hiányzás miatt pénteken írta meg a dogát,azt mondja jól sikerült neki!
Nagyon büszke vagyok Rá!
Úgy tűnik,lassan,még nem tudom mikor kerül sátor a teniszpályára csak 2x lesz edzése,mert a 3. a vöröskereszttel ütközik,azt meg nem hagyja ott!
Buli volt Kőszegen az osztálykiránduláson,de mivel lehet páran eljutottak a blogomba,így nem akarom leírni,majd a keddi szülői után csak!
Én dolgozom,ill. még holnap dolgozom és SZABIIIIIIIIII 1 HÉTIG!ill. kedden bemegyek egyet melózni,és csütörtökön lemegyünk Pécsre Ottival kettesben,vasárnap jövünk csak haza!már nagyon várom,ránkfér már a pihenés!

1 megjegyzés:

  1. Nekik is húzosabb egy kicsit de panna most tanul meg tanulni.eddig soha nem készült minden órára csak dogánál.most minden órára készül igy dogánál csak ismétel és sokkal könnyebb neki.Már előre rosszul vagyok a továbbtanulástól.

    VálaszTörlés