(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2013. március 7., csütörtök

ilyen még nem volt a történelemben

Panka ugye elment vasárnap síelni,szalmák vagyunk apával,amit élvez(t)ünk volna mindketten,csomó kettesben eltöltött programmal,ehhez képest...
hétfőn sétáltunk egy hatalmasat a Fő téren,apa már meg akart hívni kajálni,de mondtam,nem túl jó a gyomrom,így hagyjuk ki,aztán elmentünk autókázni,közben jót beszélgettünk,már éreztem a végén,hogy nem okés a gyomrom,alig tudtam kiszállni a kocsiból,a lakásba nem értem fel,ott a ház előtt 4x...
elmentem dolgozni,Ági adott 1 B6 injekciót,azzal valahogy kihúztam reggelig,már lázasan értem haza!és csak fekszem,fekszem,fekszem!tegnap be kellett szólnom a főnővérnek,hogy a héten tuti nem tudok bemenni,így betegácsiba kell mennem!meg az ügyeletet is lerendeztem!nagyon boldog vagyok,hogy próbaidő alatt táppénz,de függőlegesbe nem tudok 10 percnél tovább lenni!
anyu ma vitt széklet?mintát az ántsz-be,szombaton lesz eredmény,jó lenne,ha valami vírus és nem kéne kitiltani
ilyen szarul már ezer,ill. amióta az eszemet tudom,nem voltam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése