(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2012. december 30., vasárnap

karácsony-szilveszter

röviden,tömören:elrepült
24-én anyuéknál ebédeltünk,majd itthon 3-ban karácsonyoztunk!mindenki örült az ajándékoknak,engem igen meglepett apa,egy új telót kaptam!Panka,könyveket,ruhákat,hajkreppelőt,társasokat!apa egy kávéfőzőt!
És kettesben egy utat februárban a világ legszebb,legértékesebb helyére,Izraelbe!
25-én anyóséknál voltunk,26-án itthon!
28-án az ügyeletes csipet-csapattal buliztunk a Liget bowling klubba,nagyon jó volt!
29-én Pesten jártunk a Mary Poppins előadáson,aki teheti,nézze meg!
23-án este raktam le a szolgálatot és 31-én reggelig nem is mentem se az ügyelet,se a rendelő közelébe se!
Közben szomorú dolog is történt,elbúcsúztattuk teniszedzőnket,Ancsát!Nem tudom megszámolni,hány tucat zsebkendőt sírtunk tele!az új edző Dani (bácsi),szerintem piszok nehéz dolga lesz,mert a gyerekek nem tudják elfogadni,felfogni,hogy Ancsa nem lesz az edzőjük,de mindent megteszünk,hogy kicsit segítsünk nekik!
képek Facsen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése