(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2012. szeptember 18., kedd

DAGADÁS

Tegnap megejtettük 1. szülői értekezletünket felsőben!

Sosem gondoltam volna,hogy ekkor következik be,amit 4 éve vártam!elsírtam magam,igaz,próbáltam palástolni,nem tudom mekkora sikerrel,de nagyon jól esett!

Tanárnéni 2. mondata az volt,hogy Panka és barátnője Adélka munkáját kiemelem,olyan segítőkészek,figyelmesek,megbízhatók!na itt kezdtek potyogni a könnyeim!csak úgy dagadt az amúgy sem kicsi mellem :-D

Felajánlotta,ha valami történik a gyermek életében negatív,akkor szóljunk,figyelembe veszi,szól a többi tanárnak is!FEJLESZTŐPEDAGÓGUS!

A végén elmondtam neki,hogy megyek október 1. hetében pestre,felírta és fokozottan fog Pankára figyelni,nagyon-nagyon jó egy ilyen pedagógusra bízni Pankát!Külön is megkérdeztem Pankáról azt mondta,ő az osztály mozgatórugója,kell ilyen gyerek az osztályba!itt aztán bőgtem magamban rendesen!

Alig vártam,hogy hazajöjjek és eldicsekedjek és megölelgessem és elmondhassam ezerszer,hogy mennyire büszke vagyok RÁ!

Nagyon örülök,hogy ilyen szuper OSZTÁLYFŐNÖKE van Pankának,sajnálom,hogy nem 1-től a mienk!Kiderült,az Édesanyja IBO-n volt főnővér,nagyon jó kapcsolatom volt vele!
Köszönök mindent TIMI(néni)

1 megjegyzés: