(Még)Egyszem Lánykánk sulis mindennapjai

[url=http://www.nagyonbaba.hu][img]http://www.nagyonbaba.hu/tickerek/2-48-13-2001_04_18-Baldauf_0Panka.jpg[/img][/url]

2010. szeptember 21., kedd

7 év

Jól vagyunk,házasságilag,családilag!szóval a 7 évet nem ezért adtam címnek!

7éve ültem utoljára biciklin,mikor elromlott a motorom,elvittem a szerelőhöz,szinte új bicajt kaptam vissza 24080 ft-ért,és kőkeményen elhatároztam,hogy mostantól azzal közlekedem!ez a 2. nap,a hátsómat úgy érzem,mintha átment volna rajta a hadsereg,bár jó az ülésem minden lik kínszenvedés,és bár szinte végig bicikliúton jövök,a minőség hagy hatalmas kívánnivalót maga után!4.5 km oda,ugyanannyi vissza az út,szóval levegőt nem sokat kapok a megérkezés után!:)))Én készülök Pestre a fogyókúrás hétre,utána meg a viszérműtétre!
Panka jól van,suli jól megy neki,hangos olvasása 4-es lett,hétfőn írnak matekot!
Apa melózik,valami alakul munkaügyileg,de majd ha biztos lesz,akkor írom le!

Súly:ingadozik,nagyjából tartom,de gondolom a biciklizés újra elindítja lefelé!

7 megjegyzés:

  1. Nekem is rá kellene szoknom a bringázásra. De lusta vagyok, inkább kocogok :)))

    VálaszTörlés
  2. Hajrá bicaj! Én minden nap letekerek kb. 9-10 km-t, észre se veszem. Mondjuk egyszerre olyan másfél, mert annyira van az ovi, suli...

    VálaszTörlés
  3. Én is mindig bicajjal közlekedem utálok gyalogolni!
    Örülök ,hogy jól megy a suli Pankának!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Én is bicigli párti vok alig várom hogy dodoval is lehesen bicajozni te meg egy harcos amazon vagy ezt is legyözöd mint a kilokat puszika

    VálaszTörlés
  5. Jó lesz az, szeretni fogod! :-)

    VálaszTörlés
  6. Én is bicajoznék , de erre felé olyan sok domb van..lefelé gyors lenne az tény de felfelé meg tolnom kéne:))majd ha jössz Pestre találkozunk:)Puszii

    VálaszTörlés